Khamis, 11 Mac 2010

RESULT SPM 2009

1. Hari ni ternoktahlah sudah apa yang ditunggu dan diragu. Apa pun keputusan dah keluar. Tercatatlah juga sejarah apabila kali pertama student yang aku ajar gagal dalam BAT iaitu Badri. Apa nak buat memang tak dak rezeki dia kot hari ni. Apa pun Badri jangan putus asa. Cuba lagi.

2. Aku dapat tahu SMKA Kedah & Sik result depa bagus sebab tak dak yang gagal. Tapi Baling ada 2 calon gagal. Baling memang ada masalahnya yang tersendiri. Tapi Yan tak lah ada masalah sangat. Ribut2 kecil2 tu biasalah. Antara sesama guru ni pun masalah juga. Ada yang rasa dia hebat, ada yang rasa dia tersisih, ada yang mahu dihormati, dll............. Budak tetap budak. Mereka memerlukan bimbingan daripada insan yang bernama guru. Teruskanlah perjuanganmu wahai ustaz dan ustazah.

3. Tak lupa congratulation kepada SBPIKP sbb tiada yang gagal dan dapat A pula ramai. 57 orang satu jumlah yang sangat bagus. Terkenang juga semasa aku kat sana dulu. Actually seronok ngajar kat sana. Tapi nak buat mcm mana jodoh tak panjang. Nak lupakan SBPIKP tidak sama sekali, sekalipun langkahku tak lekang dek kontroversi. Tapi aku berbangga anak2 didikku dah berjaya. Aku tumpang gembira. TAHNIAH buat kalian.RIHAZ student ku yang pertama hubungiku. Tapi tak sempat cakap sbb aku ada meeting BADAR tadi. Harap2 dia cntc balik. Lepas Rihaz, HAYATI SAIDIN pula cntc. Seterusnya ASYRAF. Yang lain belum ada lagi setakat ni. Terasa sangat rindu kat SBPIKP.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan