Khamis, 3 Jun 2010

DARI SMKA YAN KE SMK KHIR JOHARI DAN INGIN KE..........

1. Dah lama benar rasanya tak menulis kat blog ni. Maklumlah kerja banyak. Baru habis marking kertas exam. Esok mula cuti 2 minggu bolehlah rehat sikit. Namun kenduri berlambak2 menanti. Cadang2 tu nak bawa anak2 ke Melaka cuti ni insyaallah.

2. Hari ni aku terima surat arahan bertukar ke SMK Khir Johari sebagai transit sebelum bertugas di PPD Kuala Muda Yan. Nampaknya tugas aku sebagai guru secara rasminya selama 9 tahun 5 bulan bemula tahun 2001 di SMS Tun Syed Sheh Shahabudin. Lepas ni aku menanti pula memo untuk ke PPDKMY. Hari ni juga aku melapor diri SMKKJ yang serabut pada pandangan mataku. Tapi tak apa aku nak dok sat saja. Sabarlah...

3. Lepas ni entahlah ke mana lagi nak ditukarkan. Walau apa pun demi mencari rezeki yang halal untuk menyara keluarga aku tak kisah. Inilah catatan pengembaraanku dari SMSTSSS....SBPIKP....SMKAY....SMKKJ.... insyaallah ke ....PPDKMY selepas ini.

4. Terima kasih SMKAY kerana memberi layanan istimewa kepadaku. Aku selesa bertugas di sana. Ku abadikan di sini segunung penghargaan dan terima kasih kepada pelajar2 yang merupakan peminat setiaku khususnya 5 Fatonah, 4 Amanah, 4 Hasanah, 4 Rahmah, 1 Hasanah & 1 Mawaddah. Kalian tetap dalam ingatan. Muchas Gracias, Bohot Shukriya...Akhir kata KAMU JANGAN NAKAL...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan