Sabtu, 30 Januari 2010

CATATAN PENTING 2010 SBLM BLOG KU LAHIR

AHAD, 24 JAN 2010
1. Hari ini ku lahirkan kesyukuran ke hadrat Allah SWT kerana secara lisannya permohonanku untuk jadi GURU CEMERLANG dah lulus seperti mana kata En Rosli, ketua jemaah nazir Kedah. Tapi agak sedih sebab rakan-rakan yang lain tak dapat.

RABU, 13 JAN 2010
1. Hari ni aku ada mesyuarat PLBS dengan Ketua Sektor Penilaian & Peperiksaan. Turut terlibat semua Ketua Pentaksir Negeri bagi semua mata pelajaran termasuk sekolah rendah. Bos aku En Sanapi pun turut hadir.

KHAMIS-SABTU, 7-9 JAN 2010
1. 3 hari ni aku terlibat dengan mesyuarat penyelarasan tempatan kedua SPM Pendidikan Islam. Hari pertama cross check, kedua claim & ketiga siapkan laporan. Inilah pengalaman pertama aku menjadi pemeriksa SPM. Seronok sebab mudah dan santai saja markingnya. Dapat juga tambah kawan2 baru iaitu Us Nasir, Us Amin, Us Nazman, Us ......, Ust Saniah, Hawa, Hamaliah, Roziah & rakan semakta aku, Kak Na. Kesimpulannya kerja tak teruk & claim tinggi...Alhamdulillah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan